čtvrtek 30. ledna 2020

Kuře na kari

Když jsem se koukala na inspiraci, jak takové kuře na kari udělat, zjistila jsem, že těch receptů existuje velká spousta, tak jsem se inspirovala u každého něčím a vznikl z toho dokonalý oběd! 😍 Už chápu všechny, proč kuře na kari tak milují ❤️ Já to své udělala jen malinko pálivé a tak akorát kořeněné a smlsli jsme si na něm s přítelem oba 👍 Použila jsem do něj kokosový krém, který najdete na @fitness007cz a jak se píše na blogu @kucharkaprodceru, to spojení chutí je opravdu vynikající aani nebudete tušit, že jste použili nějaký kokos 🙊 Tak hurá na recept👇

RECEPT:

Rýže (cca 240 g na 3 - 4 porce)
3 ks kuřecích prsou
3 stroužky česneku
20 g zázvoru
1/2 cibule
200 g kokosového mléka Amaizin v plechu (@fitness007cz**)
Olivový olej
Kari koření (Vitana)
2 lžičky třtinového cukru
Rybí omáčka
Voda
Sůl
Pepř
* sleva 5% na nákup nad 500 Kč s kódem jidlemkezdravi

POSTUP:

Rýži uvaříme podle návodu. Nejprve nakrájíme cibuli, česnek a zázvor nadrobno, osmahneme na pánvi na troše oliváče a přendáme stranou do mixéru. Kuřecí prsa mezitím omyjeme, očistíme a nakrájíme na nudličky. Osolíme a opepříme. Po vydání zeleniny přendáme do pánve kuřecí nudličky, které zakápneme podle chuti rybí omáčkou. Do mixéru přidáme kokosové mléko z plechovky a rozmixujeme do hladka. Směs přidáme ke kuřeti, přidáme kari koření, třtinový cukr a malinko podlijeme vodou, aby byla omáčka akorát hustá. Dochutíme podle chuti solí.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci cca:

534 kcal
Bílkoviny 30 g
Sacharidy 66 g z toho cukry 5 g
Tuky 15 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 1,5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat