pátek 24. ledna 2020

Snickers košíčky

Tohle je tak jednoduchý a tak dobrý recept, že nechápu, jakto že jsem ho neudělala už dřív 😂 Pro milovníky čokolády a arašídového másla je tohle vyloženě nebe, takže doufám, že se vám recept bude líbit a že ho vyzkoušíte 👍

RECEPT:

Hořká čokoláda (používám 81% z @lidlcz)
Mandlova mouka (mám Lifelike @fitness007cz)
Kokosová mouka
Protein (použila jsem Biscuit Biotech USA Pure Whey @fitness007cz)
Oblíbený sirup (čekankový, javorový,...)
Arašídové máslo (nejlépe tekuté, já mám od BigBoy @fitness007cz)


POSTUP:

Připravíme si silikonové formičky na muffiny, které si vložíme buď pečícím papírem, nebo papírovými formickami na cupcakes. Na pánvi rozpustíme čokoládu (nebo ve vodní lázní, ale ta 81% z Lidlu jde krásně na pánvi) a nalijeme na dno formiček. Potom ji pomalým pootacenim na všechny strany rozprostreme po okrajích formiček a dáme do mrazáku na půl hodky. Mezitím připravíme náplň. V mističce si smícháme mandlovou a kokosovou mouku, protein a sirup. Tuto směs vmáčkneme pomocí lžičky na dno formiček, navrch dáme arašídové máslo a na závěr košíček polijeme opět rozpuštěnou čokoládou a rozprostřeme po celé ploše na vrchu. Dáme opět do mrazáku na půl hodky a pak můžeme podávat 🥰

Žádné komentáře:

Okomentovat