pátek 24. ledna 2020

Krůtí masová směs ála čína

V první řadě přiznávám, že jsem na čínu odborník zhruba jako na fyziku, takže prosím o shovívavost co se týče mého postupu 😂 Když si vzpomenu, jak jsme s @janca_bur matlaly kung pao ala co dům dal, tak se musím smát 🙈 Tím chci říct, že jsme zjistily, že doma prakticky polovinu ingrediencí nemáme, takže to bylo spíš dost český kung pao a zároveň to mělo dost nevábnou barvu 😂 No ale tahle Čína se mi chuťově dost povedla, je taková ostřejší a nasládlá, i když jsem místo kuřecího masa použila krůtí no, ale i tak věřím, že se se mnou dole v komentářích podělíte o váš osvědčený recept 👍

RECEPT od oka:

Krůtí prsní řízky (nebo kuřecí)
Zeleninová směs na čínu (buď na lenocha mražená, nebo klasicky mrkev, paprika, pórek, cibule, může být i česnek)
Koření na čínu (já dala kurkumu, pálivou papriku, skořici, sůl, pepř a trochu grilovacího)
Sojová omáčka
Sweet chilli omáčka (volitelně)
Oliváč (na tohle je dokonalý od Bulk Powders 1 calorie sprej @fitness007cz)
Špaldová mouka na zahuštění
Voda

POSTUP:

Nejprve jsem si omyla a očistila prsa, ty jsem osolila, opepřila, dala tam i trochu grilovacího koření a na trošce oliváče osmahla na pánvi. Poté jsem přidala nadrobno nakrájenou zeleninu a celou směs podlila vodou, chvilku nechala povařit, přidala jsem trochu kurkumy a skořice. Zahustila jsem troškou špaldovky rozmíchané ve vodě. Na závěr jsem kápla pár kapek sojovky, sweet chilli omáčky a nechala chvilku povařit.

Žádné komentáře:

Okomentovat