pátek 24. ledna 2020

Sýr v bramborovém těstě

Když jsem tak brouzdala po instagramu, vyskočila na mě zajímavá věc od @waytohealth__ , která dělala sýr v mrkvovém těstíčku, a já vám na to dostala takovou chuť, že jsem se rozhodla udělat něco podobného (jelikož mrkve doma nebyly) 😂 Hele koukněte se k ní na profil, ona má vážně kolikrát nápady, které nechápu, jak ji napadly, fakt doporučuji! No já místo po mrkvi sáhla po bramborách, ale to vám byla dobrota!

RECEPT:

3 střední uvařené brambory
1 vejce
80 g hladké špaldové mouky
Sůl
Eidam 30%
Kapka oliváče nebo kvalitního řepkového oleje

POSTUP:

Do misky dáme oloupané uvařené brambory které vidličkou rozmačkáme na kaši, přidáme vejce, mouku a sůl a vytvoříme kompaktní těsto. Pánev si mašlovačkou lehce potřeme olejem, v ruce vytvoříme placku a na předehřátou pánev ji dáme opect z obou stran. Poté na ni položíme na pánvi eidam, vytvoříme další placku, priklopime eidam a opečeme pořádně z druhé strany na nižší plamen.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

303 kcal
Bílkoviny 12 g
Sacharidy 36 g z toho cukry 1,5 g
Tuky 12 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 3 g

Žádné komentáře:

Okomentovat