čtvrtek 30. ledna 2020

Česneková pomazánka

Podle Vašich reakcí na má včerejší stories nejsem jediná, kdo má se Silvestrovským pohoštěním spojenou česnekovou pomazánku, ta k němu zkrátka neodmyslitelně patří i přesto, že pak pár hodin musíte mluvit s lidmi z bezpečné vzdálenosti 🙊😂 Věřím, že každý z nás má na tu svou česnekovou pomazánku svůj osvědčený recept, ale i tak se s Vámi ráda podělím o ten můj 😊 Zajímá mě, jak moc česnekovou tu pomazánku děláte? Dáváte česneku spíš méně nebo více? Já si myslím, že volím takový zlatý střed, ale mám kamarádku, u které chutná jako rozdrcený česnek namazaný na rohlíku 😂

RECEPT:

3 stroužky česneku
3 balení přírodního čerstvého sýra (já mám nejraději Palouček z @lidlcz, nebo Philadelphii či Lučinu)
4 plátky eidamu (používám 30%)
1-2 lžíce bílého jogurtu
Sůl
Pepř

POSTUP:

V misce rozmícháme přírodní sýr s jogurtem, přimícháme nastrouhaný eidam, prolisovaný česnek a dochutíme solí a pepřem.

Žádné komentáře:

Okomentovat