neděle 30. srpna 2020

Pomalu pečené vepřové s omáčkou z rajčat

 

V první řadě bych Vám chtěla říct, že na e-shopu @electroworld_cz běží velká sleva 20 % na pomalý hrnec Russel Hobbs, který kromě pomalého vaření zvládá i vaření metodou sous vide a dále má i funkci s teplotní sondou 😊 Můj slevový kód je RHSV20JKZ (#neniaffiliate #barter). Tato akce platí pouze do 31.3.! Recept na fotce je můj první pokus v něm a hned po prvním použití jsem věděla, že ho miluju 🙊 Maso krásně udělané, křehké, měkké a hlavně taaak šťavnaté! Dostala jsem totiž vepřovou krkovici vcelku, takže jsem hned věděla, že ji hned budu zkoušet péct 😂 Z výpeku, kterého bylo opravdu strašně moc, jsem udělala výbornou omáčku, která jak jsem později zjistila je v podstatě rajská 😂 a k tomu už jsem jen připravila rýži. Jako fakt si užívám, když se ráno vzbudím a mám navařeno, protože se maso dělalo přes noc 😍
Máte doma pomalý hrnec, případně uvažujete o koupi? Jaký recept z něj u vás sklidil největší úspěch?

RECEPT:
Vepřová krkovice
Cibule
Česnek
Kořenová zelenina (měla jsem mraženou směs pod svíčkovou)
Cherry rajčata
Papriky
Rajský protlak
Zeleninový vývar (nebo trošku vody)
Bobkový list
Třtinový cukr
Skořice
Rýže

POSTUP:
Nejprve jsem omyla a očistila vepřovou krkovici, kterou jsem osolila, opepřila a celou potřela rajským protlakem. Poté jsem na dno nádoby pomalého hrnce naskládala nadrobno nakrájenou cibuli a prolisovaný česnek. Přidala jsem nadrobno nakrájenou kořenovou zeleninu, na ni jsem položila maso a navrch jsem posypala přepůlenými cherry rajčátky a nakrájenou paprikou. To celé jsem podlila zhruba 100 ml zeleninového vývaru, přidala bobkový list a dala péct na nižší stupeň na 8 hodin. Ráno jsem omáčku rozmixovala tyčovým mixérem, přidala lžíci třtinového cukru, skořici, propasírovala, uvařila k ní rýži i ukrojila plátek masa.

Žádné komentáře:

Okomentovat