neděle 30. srpna 2020

Jablečný chlebíček

 

V téhle nepříznivé situaci věřím, že spousta z nás bude trávit mnohem větší čas u trouby, ať už kvůli pečení svého čerstvého pečiva nebo nějakých dobrých koláčků, které nám tyhle chvíle alespoň trochu zpříjemní. Já mám pro vás recept na vláčný jablíčkový chlebík, který je celkem jednoduchý a, co se týče makroživin, docela dobře vyvážený 😊 Jak se vlastně máte? Řešíte omezení volného pohybu taky trávením více času u přípravy jídla? 😊

RECEPT:
3 menší kusy jablek
200 g mandlové mouky (mám ze @svetplodu*) 100 g špaldové mouky hladké
40 g kokosového oleje (mám z @greenapotheke)
30 g tekutého arašídového másla (mám jemné z @fitness007cz**)
50 g rýžového sirupu (nebo jiného)
1 lžička jedlé sody
1 ks vejce
1 lžička skořice
Cca 100 ml vody
* slevový kód jidlemkezdravi5
** slevový kód jidlemkezdravi

POSTUP:
Troubu rozpálíme na 180°C. Nejprve rozmixujeme jablka spolu s trochou vody na pyré. V míse smícháme mandlovou a špaldovou mouku, jedlou sodu, skořici a promícháme. Poté přilijeme jablečné pyré, kokosový olej, aramáslo, rýžový sirup, přiklepneme vejce a opět promícháme. Formu na chlebik (mám obyč z @pepco_cz) vymažeme trochou kokooleje a vysypeme špaldovou moukou. Poté do ni nalijeme těsto a dáme péct na zhruba 35 minut i déle, zkrátka dozlatova.
NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:
133 kcal
Bílkoviny 4 g
Sacharidy 10 g z toho cukry 5 g
Tuky 8 g z toho nasycené mastné kyseliny 2 g
Vláknina 2 g

Žádné komentáře:

Okomentovat