neděle 30. srpna 2020

Nudle s arašídovou omáčkou

 

Dneska jsem dostala opět chuť na nudle a vzhledem k tomu, že jsem doma měla ještě z asijského týdne z Lidlu nudle, tak jsem se rozhodla k nim udělat mou oblíbenou arašídovou omáčku, kterou si v podobné verzi dávám do nudlí, když jdeme jíst do @wokin_noodle_bistro ❤️ A docela se ta omáčka opravdu podobá, takže pokud máte rádi nudle taky, můžete arašídovou omáčku zkusit 🤩

RECEPT:
Nudle
Zelenina na čínu (já v zimě kupuji mraženou směs z @billa_cz Wok)
1 ks cibule
3 ks kuřecí prsa
Pár kapek oliváče
Sůl
Pepř

Omáčka:
100 g tekutého arašídového másla
2 lžíce sójové omáčky
1 lžíce rybí omáčky
1 lžíce rýžového sirupu (případně jiné sladidlo, mám z @fitness007cz #barter)
1 stroužek česneku
Cca 100 ml horké vody
Citronová šťáva
Kari koření


POSTUP:
Nejprve si připravíme omáčku. Aramáslo smícháme se sojovkou omáčkou, rybí omáčkou, rýžovým sirupem, prolisovaným česnekem a citronovou šťávou. Poté naředíme horkou vodou tak, aby vznikla tak akorát hustá konzistence a dochutíme kari kořením. Omáčku dáme stranou. Na pánev kápneme oliváč, osmahneme nadrobno nakrájenou cibulku a poté přidáme na kousky nakrájená kuřecí prsa. Když jsou hotová, přidáme zbytek zeleniny. Poté dáme vařit nudle podle návodu. Na talíři servírujeme nudle, přidáme k nim zeleninovou směs s masem a zakápneme arašídovou omáčkou.


NUTRIČNÍ HODNOTY cca na 1 porci:
534 kcal
Bílkoviny 40 g
Sacharidy 52 g z toho cukry 5 g
Tuky 17 g z toho nasycené mastné kyseliny 4 g
Vláknina 2 g

Žádné komentáře:

Okomentovat