pátek 7. září 2018

Čokoládová smoothie bowl


Zrovna jsem si dneska říkala, jak mě mrzí, že už je léto zase skoro pryč 😭 Patřím přesně mezi ty, kteří nadávají na nesnesitelné teploty a vzápětí oplakávají jejich odchod, no a vzhledem k tomu, že nás čeká ještě pár těch teplejších dní jsem si říkala, že by nebylo na škodu si dát ještě takhle hezky na závěr něco letního a studeného 😉 Takže jsem dneska ráno popadla zmražené banány s trochou kakaa a připravila si ještě jednu takovou závěrečnou Smoothie bowl, která mi ten den trochu osvěžila 😍 Na vrchu můžete vidět mé dvě asi nejoblíbenější čokoládky, první značky Johnny Doodle, druhou Hands off my chocolate, které jsou prostě dokonalé, ale to už ode mě určitě víte 😊 



Recept:

  • 2 ks mražených banánů
  • 2 lžičky kakaa 
  • 25 g čokoládového proteinu @promincz(nemusí být) 

Postup:

Zmražené banány vyndáme před mixováním a necháme asi 5 - 10 minut stát, ať malinko povolí, potom je spolu s kakaem a proteinem šoupneme do mixéru a rozmixujeme. No a můžeme vesele podávat 👌 

Nutriční hodnoty:

300 kcal
Bílkoviny 24 g
Sacharidy 43 g z toho cukry 36 g
Tuky 3 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 8 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat