čtvrtek 25. října 2018

Halloween cupcakes

Teď Vás u mě na profilu čeká chvilku taková halloweenská edice 😄 Ne že bychom ho slavili, ani neděláme žádnou výzdobu a upřímně to ani moc nemusím, ale co se mi líbí a co mě baví jsou tématické recepty, a to bych to nebyla já, abych se tohohle svátku nechytila! 😄 Tyhle cupcakes jsou úžasně vláčné, slaďoučké a moc jsem si na nich pochutnala 😉 A co říkáte na můj nádherný nový podstavec od značky @giftlab ? ❤ Pokud se Vám líbí nebo něco jiného z jejich sortimentu značky ASA a Lékué, s kódem JKZ15 budete mít 15% slevičku 😉
A jaký máte postoj k Halloweenu vy? 😘

RECEPT na cca 12 ks:

1/2 ks střední dýně hokaido
80 g mandlové mouky (použila jsem od značky @nuttamix )
50 g špaldové mouky hladké
30 g proteinu (já dala příchuť karamel/káva @nuttamix)
1 lžička kokosového cukru
1/2 lžíce olivového oleje
1 lžička skořice 
1 vejce
1/2 lžičky kypřícího prášku 

Ozdoba:

Ricotta + tvaroh + med + citronová kůra 


POSTUP:

Nejprve si do hrnce dáme na kostky nakrájenou dýni, kterou trochu podlijeme vodou a vaříme do změknutí, poté necháme trochu vychladnout a rozmixujeme na pyré. Do mísy dáme mouky, přidáme pyré, protein, oliváč, kokosový cukr, skořici, vejce a kypřící prášek, důkladně promícháme a přelijeme do silikonové formičky na muffiny (případně je před tím vymažeme kokosovým olejem). Pečeme cca 20-30 minut na 180°. Na ozdobu jsem si smíchala ingredience a cukrářskou zdobičkou dozdobila, pavučibky jsou z rozpuštěné hořké čokolády, kterou dáte do pytliku s dírkou, namalujete je na pečící papír a necháte v mrazáku 😊

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

82 kcal
Bílkoviny 5 g
Sacharidy 6 g z toho cukry 2 g
Tuky 5 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 1 g

1 komentář:

  1. Děkujiiii moc za slevičku a za super recept, určitě musím vyzkoušet :) Kdybys náhodou někdy chtěla také nějakou slevu, tak se mrkni třeba na tyhle stránky. Mají tam veliké množství slev a letáků, ze kterých se dá nakoupit za docela dobré peníze a můžeš tak ušetřit pár grošíků :)

    OdpovědětVymazat