čtvrtek 25. října 2018

Dýňové lívanečky

Já Vám byla tak moc překvapená, že mi tohle tak moc chutnalo, ale světě div se, stalo se 😄 Normálně se přiznám, že tak moc jsem si na lívancích strašně dlouho nepochutnala! 😍 Možná to souviselo i s tím, že jsem si je pokapala dokonalou Nuttanelou od @nuttamix , ale celkově chuťově i konzistencí byly vážně doko, a pokud máte doma dýni a nevíte co s ní, s chutí do toho! ❤

RECEPT:

140 g dýňového pyré 
70 g špaldové mouky hladké 
80 g bílého jogurtu
50 g mléka 
1 vejce
5 ml javorového sirupu
15 g proteinu (já použila vanilkový)
Prášek do pečiva
1 špetka soli


POSTUP:

Dýňové pyré jsem si připravila tak, že jsem si dýni nakrájela na kostky, hodila ji do hrnce, zalila trochou vody a vařila cca 15 minut do změknutí. Poté jsem chvilku nechala vychladnout a rozmixovala na kaši. Takto připravené pyré jsem smíchala s moukou, proteinem, práškem do pečiva a solí, k tomu jsem přidala bílý jogurt, vejce, javorový sirup a nakonec doředila mlékem. Lívanečník jsem si vždy potřela malinkato kokosovým olejem a snažila lívance z obou stran.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

81 kcal
Bílkoviny 4 g
Sacharidy 10 g z toho cukry 3 g
Tuky 3 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat