čtvrtek 25. října 2018

Žampionové rizoto

Konečně po 22 letech jsem přišla na chuť houbám! Jsem z toho fakt nadšená, protože jak se u nás říká, jak jdou houby dovnitř, tak jdou houby ven 😂 Akorát jsem musela najít způsob, jak je připravit, každopádně žampiony bych teď nejraději jedla pořád 😍 Na fotce vidíte houbové rizoto, které je extrémně rychlé, extrémně chutné a tedy vám sem musím dát i recept 😉 Já si ho udělala bez masa, protože mě čeká masitý víkend, každopádně nic vám nebrání k rizotu přidat i kuřecí prsa například 😊
A co vy, máte rádi houby nebo jste jim ještě nepřišli na chuť? 😘 

RECEPT na 1 porci:

80 g jasmínové rýže (já použila od @podravka_slovakia )
20 g cibule
1 stroužek česneku
5 ml olivového oleje
200 ml kuřecího vývaru
5 ks žampionů
Sůl
Pepř
Kmín mletý
Podravka Natur koření 

POSTUP:

Nejprve si nakrájíme nadrobno cibulku a houby. Na trošce olivového oleje na pánvi osmahneme cibulku, přidáme prolisovaný česnek, houby, podusíme a občas mícháme. Mezitím si vedle dáme do hrnce trochu vývaru a přivedeme ho k varu. Trochu vývaru přilijeme na pánev k houbám, mezitím propláchneme rýži a přidáme ji tam taky. Dolijeme do pánve zbývající vývar a vaříme, dokud ho rýže nevsákne. Poté jsem ještě dosolila a dopepřila podle chuti, přidala kmín a trochu koření od Podravky.

 NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

362 kcal
Bílkoviny10 g
Sacharidy 70 g z toho cukry 2 g
Tuky 5 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat