čtvrtek 25. října 2018

Jáhlová kaše


Líbí se Vám i takovéhle obyčejné fotky? 😊 Já mám dneska takovou radost,možná mi to nebudete věřit, ale dnes jsem poprvé v životě ochutnala pekanové ořechy 😂 Mamka je přitáhla z lidlu a já měla normálně Vánoce 😍 A i přesto že bych skoro nerozeznala rozdíl od vlašských 😄 Mi to zlepšilo celý den ❤ 
Máte rádi pekany nebo jste radši pro klasiku? 😘

RECEPT ingredience podle chuti:

Jáhly nebo jáhlová mouka (já použila mouku od @nuttamix ❤)
Rostlinné nebo klasické mléko 
1 lžička ricotty
1 lžička arašídového krému (@nuttamix)
1 lžíce banánoveho pudinkového prášku 
15 g vanilkového proteinu 
1/2 ks banánu

POSTUP:

Nejprve opláchneme a uvaříme jáhly, já použila mouku, takže jsem ji dala do hrnce s mlékem, zapla sporák, přidala ricottu, arašídové máslo, pudinkový prášek, vanilkový protein a pořádně míchala metličkou do zhoustnutí, poté jsem vmíchala rozmačkaný banán (abych přebila tu hořkou chuť jáhel) a podávala jsem ozdobené s pekany, kiwi a trochou aramásla ❤

NUTRIČNÍ HODNOTY zhruba:

474 kcal
Bílkoviny 36 g
Sacharidy 58 g z toho cukry 12 g
Tuky 12 g z toho nasycené mastné kyseliny 4 g
Vláknina 3 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat