čtvrtek 1. srpna 2019

Borůvkový dezert s vlastním piškotem

Takovéhle dezerty mám moc ráda, i když je fakt, že tenhle jsem připravovala tomu mému 😊 Co je na něm ale zajímavé jsou piškoty, které jsou pouze z 2-3 ingrediencí a jsou hotové v cuku letu! Recept jsem ukradla Týnce z @tojidlo 💝 Když jsem ho viděla, chvilku jsem nevěřila, že to funguje, ale světě div se, nádherné chutné piškoty byly na světě a šup s nimi do skleničky 👌 Do vrchní vrstvy jsem zamíchala borůvky a modré barvičce jsem pomohla díky Butterfly Pea prášku, který je 100% přírodní ze sušené stejnojmenné rostlinky 😊 Tento prášek je k sehnání na e-shopu @zkokosu , kde máte slevový kód na 10% KEZDRAVI10 💝 A teď už k jednoduchému receptu 👇

RECEPT:

Piškoty:
1 vejce
50 g oříškového másla (já použila jemné čisté arašídové od značky BigBoy 👉 @fitness007cz )
Čekankový sirup

Náplň:

Tvaroh
Protein
Borůvky
Butterfly Pea (@zkokosu )

POSTUP:

Na piškoty pouze smícháme ingredience, lžičkou vytvoříme na pečící papír menší kolečka a pečeme na 180°C asi 8 minutek 👌 Tvaroh smícháme s proteinem a 1/2 směsi navrstvíme na dno skleničky, navrch poskládáme piškoty, poté k tvarohové směsi přimícháme borůvky, případně Butterfly Pea, opět navrstvíme a navrch už přijdou jen borůvky 👌

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 piškot :

19 kcal
Bílkoviny 1 g
Sacharidy 0,5 g z toho cukry 0 g
Tuky 1 5 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,3 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat