čtvrtek 1. srpna 2019

Plněné zapečené palačinky

Palačinky jsem teda už dlouho neměla 🙈 Možná proto, že už jich je všude dost a nechtělo se mi je dělat jen tak, aniž bych je fotila, což je hrozný 😂 Ale dneska jsem na pinterestu narazila na plněné palačinky a dostala na ně takovou chuť, že jsem si je udělala po svém a rovnou Vám sem hodím i recept, protože se určitě spoustě z Vás bude hodit 👌 Vy mi prosím prozradte, jaké palačinky připravujete nejraději, jestli klasické, nebo jestli na ně máte nějaký svůj vychytaný recept? Dejte mi do komentářů vědět 👌 K bezproblémové přípravě palačinek je nutná taky kvalitní pánvička, já mám od značky @delimano.cz přímo určenou na palačinky a ta je fakt výborná, ani ji nemusím potírat tukem a palačinky jsou krásně tenké a nepřichytávají se 😊


RECEPT na 3 ks:

100 g hladké špaldové mouky
100 ml mléka
65 ml vody
1 ks vejce
Sůl
Náplň:
2 vejce
1/2 balení cottage sýru
2 plátky 30% eidamu
4 plátky vysokoprocentní šunky
Cherry rajčata 
Medvědí česnek 
Sůl 
Pepř 

POSTUP:

Do mísy dáme mouku, přilijeme mléko a vodu a metlickou pořádně promícháme, aby nevznikly hrudky. Poté priklepneme jedno vejce, osolíme a znovu promícháme. Na rozpálené pánvi opečeme palačinky z obou stran. Poté zapneme troubu na horkovzduch na 160° nebo klasicky na 180° a připravíme náplň. Smícháme cottage s vejci, nastrouháme do těsta eidam a přidáme na kostičky nakrájenou šunku, osolíme, opepříme a přidáme medvědí česnek. Celé to promícháme a naplníme směsí palačinku, přidáme nakrájená rajčata, přehneme palačinku napůl a zapečené na 15-30 minut v troubě 👌

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

285 kcal
Bílkoviny 22 g
Sacharidy 21 g z toho cukry 3 g
Tuky 10 g z toho nasycené mastné kyseliny 4,2 g
Vláknina 2 g

Žádné komentáře:

Okomentovat