čtvrtek 1. srpna 2019

Nepečený tvarohový dort

Uvědomila jsem si, že už je to strašně dávno, co jsem doma dělala nějaký Cheesecake a dostala jsem strašnou chuť na nějaký ne tak sladký, ale spíš tvarohový, skoro až Míša dort 😂 A tak vznikl tenhle rychlý nepečený dort, jehož základem je klasika sušenky a máslo a navrchu výborná směs tvarohu a dalších dobrot 👌 Pokud máte chvilku času a nevíte co ke kávě, můžete zkusit tenhle dortík 😊

RECEPT forma o průměru 11cm:

◾Sušenky (já použila žitné značky Rej se skvělým složením 👉 @fitness007cz )
◾Arašídové máslo
◾2 balení nízkotučného tvarohu ve vaničce
◾Hořká čokoláda (81% Lidl)
◾Kakao
◾Protein cca 2 lžíce (mám Biotech USA Bourbon Vanilka 👉 @fitness007cz ) ◾Mandlová mouka
◾Čekankový sirup
◾Flavdrops čokoládové (nejsou nutné) 

POSTUP:

Sušenky rukama rozdrtíme a smícháme s arašídovým máslem tak, aby byly dobře obalené. Formu na dort si vysteleme pečícím papírem i zespoda i podél okrajů a na dno namačkáme sušenkovou směs. Necháme ztuhnout v lednici. Mezitím si připravíme náplň. Smícháme tvaroh s rozpuštěnou hořkou čokoládou, kakaem, proteinem, mandlovou moukou a čekankovým sirupem, přikápneme Flavdrops a pořádně promícháme. Navrstvíme na ztuhlý korpus a necháme společně ztuhnout. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

253 kcal
Bílkoviny 16 g
Sacharidy 19 g z toho cukry 8,4 g
Tuky 12 g z toho nasycené mastné kyseliny 3,4 g
Vláknina 5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat