čtvrtek 1. srpna 2019

Strouhaný borůvkový koláč

Dneska jsem si pro Vás připravila recept na tenhle vynikající strouhaný koláč, do kterého jsem narvala zbytek borůvek 👌 Narazila jsem na podobný na @aktincz a moc mě zaujal, tak jsem se rozhodla si udělat dost podobný, jen že svých ingrediencí, které jsem měla po ruce 👍 No a výsledek je na fotce, svěží, trochu nakyslý, ale zároveň i sladký a vláčný koláč z pár relativně běžných ingrediencí 😊 Ale upozorňuji, strouhání těsta je vážně sranda 😂 Měla jsem to úplně všude 🙈

RECEPT forma 11 cm:

180 g špaldové mouky hladké 
30 g proteinu (používám Biotech USA Pure Whey Bourbon Vanilla 👉 @fitness007cz ) 
20 g čekankového sirupu 
40 g arašídového másla (používám tekuté od Big Boy 👉 @fitness007cz ) 
15 g kokosového oleje (mám od @greenapotheke ) 
1/2 lžičky kypřícího prášku 
Voda
Náplň:
1 balení ricotty
70 g kokosového mléka z plechovky (ta tuhá část) 
20 g proteinu
10 g čekankový sirup
Borůvky 
4 g @mujbilek.cz a nebo 2 bílky 

POSTUP:

Nejprve si připravíme těsto smícháním mouky, proteinu a kypřícího prášku. K této směsi přidáme sirup, aramáslo, rozpustěný kokosový olej a vodu v takovém množství, aby vám vzniklo hladké nelepivé těsto, které rukama vypracujeme. Těsto necháme odpočinout v lednici. Mezitím připravíme náplň smícháním ricotty, kokosového mléka, proteinu, sirupu, borůvek a bílků. Poté rozehřejeme troubu na horkovzduch na 160°C. Formu vyložíme pečícím papírem, okraje vytreme máslem a vysypeme moukou a na dno formy strouháme na hrubém struhadle půlku těsta. Rozprostřeme ho po celém spodku, na něj navrstvíme náplň a navrch opět dostrouháme zbytek těsta a rozprostřeme. Pečeme cca 40 minut, dokud vršek nezezlátne 😊

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci z 6:

289 kcal
Bílkoviny 15 g
Sacharidy 26 g z toho cukry 3,3 g
Tuky 12 g z toho nasycené mastné kyseliny 7 g
Vláknina 6 g

Žádné komentáře:

Okomentovat