čtvrtek 30. ledna 2020

Strakatý lava cake

Tak už jsem se konečně dokopala dopsat Vám recept na tuhle úžasnou záležitost, kterápotesi každý mlsny jazýček 😍 Lava cakes já miluju, už jsem jeden dělala a byl výborný 👍 Tenhle je tentokrát z rýžové mouky a je snad ještě lepší 😂 Navrchu nesměla chybět ještě čokoláda konkrétně hořká čokoláda se sušeným banánem a mandlemi z dílny Johnny Doodle z e-shopu @promlsouny 😍

RECEPT na 6 ks:

❤️100 g rýžové mouky
❤️50 g proteinu (použila jsem Biotech USA Pure Whey Salted Caramel @fitness007cz*)
❤️ 1 ks vejce
❤️ 25 g arašídového másla
❤️ 10 g kokosového sirupu (nebo jiného, mám z @fitness007cz)
❤️ 140 g mléka
❤️ Kakao
*sleva 5% s kódem jidlemkezdravi

POSTUP:

Nejprve smícháme mouku s proteinem, přidáme vejce s arašídovým máslem, sirup a naředíme mlékem. Poté rozdělíme na dvě části, do jedné přidáme kakao a ještě trochu mléka. Do silikonové formy na cupcakes lijeme pomocí lžiček střídavě světlé a tmavé těsto, dokud formy nenaplníme. Pečeme na 180° zhruba 8-10 minut. Jakmile vršek ztuhne, ale pořád je lehce klepavý, máme hotovo 👍

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 dortík:

150 kcal
Bílkoviny 12 g
Sacharidy 17 g z toho cukry 3 g
Tuky 4 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 0,5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat