čtvrtek 30. ledna 2020

Dýňový chlebíček

Sice už pomalu ale jistě zdobím Vánoce, přesto jsem si vědoma, že je stále ještě listopad, a to znamená, že je pořád ještě aktuální nějaký prima recept z dýně 👍 Dneska jsem si pro vás přichystala chlebík z dýňového pyré, který je naprosto luxusní, ale myslím si, že je poměrně důležitý využít k tomu dýni hokkaido, protože jsem zjistila, že chuťově je to pak velký rozdíl, tak bacha na to 😂

RECEPT na 1 velký chlebík:

❤️675 g dýňového pyré 
❤️350 g špaldové mouky hladké
❤️145 g proteinu (použila jsem Biotech USA Pure Whey Salted Caramel @fitness007cz
❤️120 g arašídového másla 
❤️40 g kokosového sirupu (mám Countrylife z @fitness007cz
❤️ 2 vejce
❤️ Kypřící prášek 
❤️Ghi na potření formy

POSTUP:

Nejprve si připravíme pyré, na které dýni rozpůlíme, vydlabeme semínka a nakrájíme na malé kousky. Dáme ji na plech, zakápneme oliváčem a pečeme v troubě doměkka. Poté rozmixujeme. Do pyré přidáme mouku, protein, aramáslo, kokosový sirup, vejce a kypřící prášek. Celé těsto pořádně promícháme, aby nevznikly hrudky. Pokud chceme strakaté těsto, stačí jen půlku těsta přelít a přidat kakao. Formu vymažeme ghíčkem a na střídačku lijeme tmavě a světlé těsto. Pečeme na 180° zhruba 50 minut.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 kousek:

185 kcal
Bílkoviny 11 g
Sacharidy 20 g z toho cukry 5 g
Tuky 6 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 2,5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat