neděle 30. srpna 2020

Cottage těstovinový salát

 

Když je ještě těch posledních pár dní léta, dám vám sem ještě jeden tip na těstovinový salát. Řešili jsme spolu ve stories cottage, na jehož úpravu mi přišlo opravdu velké množství tipů, za které vám velmi děkuji! Dohledáte je ve výběru s názvem "Zajímavosti". A jedním z tipů je použít ho jako dresing právě třeba do salátů 😊 Neříkám, že mě to nikdy předtím nenapadlo, ale netušila jsem, že to může být fakt tak dobré 🤩 Když koupíte správný hustý cottage a dobře ho ochutíte, dá se z něj vykouzlit fakt skvělý dresing, který je navíc plný bílkovin 👍
A vy mi dejte vědět, jestli máte radši cottage na slano nebo na sladko 🙊

RECEPT od oka:
🥗 Těstoviny (použila jsem od @greenapotheke pšeničné s kopřivou)
🥗 1 balení cottage
🥗 Rajčata
🥗 Paprika
🥗 2 stroužky česneku
🥗 Kuřecí šunka
🥗 Římský salát
🥗 Sůl, pepř, koření (já použila grilovací)

POSTUP:
Těstoviny uvaříme podle návodu, slijeme a necháme vychladnout. Mezitím si nadrobno nakrájíme rajčata, papriku, šunku a římský salát a dáme do mísy. Přidáme prolisovaný česnek, cottage, osolíme, opepříme, okořeníme a promícháme. Když jsou těstoviny studené, smícháme s připravenou směsí.

2 komentáře:

  1. Mňam, to zní opravdu skvěle! Dělám teď dětem obědy na doma, když musím být v práci. Tak hledám nějaké jednoduché recepty. Na těstovinovém salátu je skvělé, že se dá jíst i studený. Tak konečně nebudu mít v práci obavy, co se děje doma. Také se snažím vařit jídla bohatá na vitamíny. Pro jistotu ale ještě dokupuji vitamíny a doplňky stravy, které ráno povinně rozdávám všem při snídani!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten salát vypadá nádherně a těstovinové, ty já mám nejraději. Je to hlavně rychle hotové a vynikající, k obědu nebo k večeři naprosto ideální. Žijeme teď doma zdravě, jak to jen jde, tak takový tip a nebo třeba tipy z https://farmazdravi.cz přijdou určitě vhod a mohu zaměstnat i děti :D.

    OdpovědětVymazat