neděle 30. srpna 2020

Toast ve vajíčku se sýrem

 

Taková jednoduchá věc a jaký úspěch to sklidilo! 🙊 Tenhle recept určitě znáte, ale myslím si, že i tak stojí za připomenutí, protože já ho třeba znám taky, ale úplně jsem na něj zapomněla 😂 A teď ho děláme téměř denně, protože měl úspěch nejen u mě, ale i u přítele, takže Vám představuji naši novou oblíbenou slanou snídani 🤩
Co vy, děláváte taky toasty ve vajíčku? Mě babička dělávala i knedlíky ve vajíčku, to třeba zpětně nechápu, jak jsem to mohla jíst 😂

RECEPT:
🍞 Celozrnný toastový chleb (nejradši mám z @lidlcz)
🍞 Vejce
🍞 Eidam (používám 30%)
🍞 Trochu másla nebo ghíčka
🍞 Sůl
🍞 Rajčata
🍞 Kečup (volitelně)

POSTUP:
Vajíčka rozklepneme do misky, vidličkou prošleháme a osolíme. Na pánev dáme rozehřát maličko másla a maslovačkou potřeme celou pánev. Plátky toastového chleba obalíme ve vajíčku a dáme na pánev. Osmahneme nejprve z jedné strany, poté otočíme, navrch dáme plátek eidamu a necháme osmahnout i z druhé strany. Poté ještě jednou otočíme, necháme trochu rozpustit eidam a dáme na talíř. Navrch můžeme dát ještě třeba kečup 👍

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 plátek chleba:
200 kcal
Bílkoviny 10 g
Sacharidy 15 g z toho cukry 3 g
Tuky 10 g z toho nasycené mastné kyseliny 4 g
Vláknina 2 g

Žádné komentáře:

Okomentovat