neděle 30. srpna 2020

Quinoa se špenátovým pestem

 

Nevím jak vy, ale u nás jak je v jídle kromě zeleniny zelená barva, tak to nikoho pak moc neláká 😂 Ale osobně co se snažím jist zdravěji, tak už jsem si na tuhle barvu zvykla a jsem schopná se na to jídlo i těšit 🙊 Dneska jsem po delší době vytáhla quinou, se kterou ještě moc zkušeností nemám, proto jestli máte tip na nějaký skvělý recept, tak poprosím do komentářů 👇 Tahle kombinace ale byla hodně zajímavá, zvolila jsem špenátovo ořechové pesto, které s quinoou vytvořilo velmi chutnou kombinaci zejména i proto, že sama quinoa má takovou trošku oříškovou chuť 😂

RECEPT:
◾Quinoa (mám z @fitness007cz*)
◾Špenát čerstvý listový (množství dle chuti) ◾Cca 2 hrstky směsi pekanových a vlašských ořechů (mám z @svetplodu**)
◾Pár kapek olivového oleje
◾2 stroužky česneku
◾2 plátky eidamu či parmezanu
◾ Sůl
◾Pepř 

* slevový kód jidlemkezdravi, nákup nad 500 Kč 

** slevový kód jidlemkezdravi5


POSTUP:
Quinou uvaříme podle návodu, já ji před vařením nechala ještě 10 min ve studené vodě, abych předešlá nahořklé chuti a poté vařila v osolené vodě zhruba 15 minutek. Na pesto si rozmixujeme špenát spolu s ořechy a oliváčem, přidáme prolisovaný česnek, nastrouhaný sýr, sůl, pepř a znovu mixneme. Poté společně s quinoou promícháme.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:
478 kcal
Bílkoviny 18 g
Sacharidy 48 g z toho cukry 3 g
Tuky 25 g z toho nasycené mastné kyseliny 4 g
Vláknina 8 g

Žádné komentáře:

Okomentovat