neděle 30. srpna 2020

Vanilkový dezert do skleničky

 


Dnešní recept je velmi jednoduchý inspirovaný novými sušenkami Lenny and Larry's, které jsou vzhledově podobné oreu a mají je na 
@fitness007cz jak v kakaové verzi, tak ve vanilkové 😊 Já měla čest zatím ochutnat jen vanilkové (kakaové byly hned vyprodané 😂), a za mě jsou chutí úplně výborné ❤️ Jsou sladké, ale ne příliš a ke kávě přímo ideálka 🙊 Ale abych jen nechválila, na můj vkus jsou maličko tvrdé 😑 Jinak ta vrchní vrstva krému ve skleničce je úplně jednoduchá, ale chuťově velmi blízká krému v těchto sušenkách 😍Co vy? Už jste ochutnali? Jak chutnaly vám?


RECEPT od oka:
Spodní vrstva:
Vanilkový pudink v prášku
Mléko
Protein Vanilkový (já použila nejlepší Biotech USA Pure Whey Bourbon Vanilla @fitness007cz)


Prostřední vrstva:
60 g ovesných vloček
2 lžičky aramásla
1 lžíce vanilkového proteinu
1 vejce
1 špetka kypřícího prášku
Voda od oka (hustší konzistence těsta)
Lesní ovoce


Vrchní vrstva:
1 balení ricotta
1 balení tvaroh ve vaničce
Vanilkový protein
Hořká čokoláda
Oříšky a ozdoba

POSTUP:
Pudink uvaříme podle návodu a osladíme ho proteinem. Navrstvíme ho na dno sklenic a necháme vychladnout. Mezitím si smícháme v hrnečku vločky, aramáslo, protein, vejce, kypřící prášek a vodu a dáme na 3 minutky do mikrovlnky. Tuto vrstvu nadrolíme do skleniček na pudink a rozprostřeme. Navrch přijde lesní ovoce. Poté si smícháme ricottu, tvaroh, protein a dáme navrch dezertu. Nahoře jsem polila rozpuštěnou hořkou čokoládou a oříšky.

Žádné komentáře:

Okomentovat