neděle 9. září 2018

Rýžové lívance


Dneska tak trochu do modra, protože jsem u kočeny Alenky zahlédla dortík s dokonale jedovatou modrou barvou a nutně jsem z ní musela vytáhnout, kde zchrastila takové nádherně modré barvivo, protože asi víte, že modrá je hodně specifická z toho ohledu, že jí nelze dosáhnout kombinací žádných barev a na našem trhu jsem tuhle barvu moc často nepotkala 😊 No a odpovědí je Tesco , kde se pohybuje okolo 80 Kč 👌 Co je na tom skvělé je to, že opravdu stačí jediná malililinkatá kapička na takovouhle sytou barvu, takže to sice není žádná zdravota, ale jednou za čas ten ždibíček přežiju 😂 No a další věc, po dlouhém přemlouvání jsem si koupila rýžovou mouku, kterou jsem hned prubla a asi jí miluju! 😍 Pracuje se s ní skvěle a věřte, že lívance jsou dostačujícím zátěžovým testem, protože třeba kokosovou mouku je potřeba pro tyhle účely nastavit ještě moukou jinou 😊 No a o chuti ani nemluvě! Předposlední novinkou v tomto receptu je vanilkový protein od značky MyProtein, který mi kupodivu opravdu zachutnal a to tak, že ho po tréninku zvládnu vypít jen v kombinaci s vodou, což je u mě opravdu úspěch 👏 A nakonec karamelový proteinový pudink od Ehrmann, kterého je plný instagram a už vím proč, chuťově nepoznáte, že jde o pudink s tak parádními nutričními hodnotami 😊 Takže dnes samá chvála 💪 

RECEPT:

100 g rýžové mouky
120 g mléka
1 vejce
30 g vanilkového proteinu MyProtein
5 ml javorového sirupu
Malinko kokosového oleje na potření pánve 

POSTUP:

Všechny ingredience bez kokosového oleje smícháme dohromady a vznikne nám těsto tekutější konzistence, pokud chceme obarvit, rozdělíme do dvou misek, do jedné kápneme malilinko barviva, a osmahneme na pánvičce na troše kokosového oleje. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 lívanec:

86 kcal
Bílkoviny 5 g
Sacharidy 12 g z toho cukry 1,5 g
Tuky 2 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 0,02 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat