čtvrtek 25. října 2018

Dýňová polévka

To, že moje srdíčka vypadají spíš jako zadky, je hlavně z toho důvodu, že jsem se na poslední chvíli rozhodla polévku vyfotit, ale přiznávám, ani nejsem žádná výtvarnice, takže se na to nebudu vymlouvat 😂 I tak Vám sem ale polévku musím dát, protože se mi chuťově hrozně povedla! 😍 Dala jsem na tip @jmenujisepeta , která dělala dýňovou polévku ve videu, a dala tam místo smetany kokosové mléko z plechovky 😊 Takže jsem se rozhodla místo sójové smetany sáhnout po něm, a strčím ruku do ohně za to, že je to daleko lepší! ❤
A jak děláte dýňovou polévku vy? 😘 

RECEPT na 3 - 4 porce:

5 g másla
30 g cibule
1 stroužek česneku
1/2 ks dýně hokkaido
4 velké sběračky kuřecího vývaru
5 vrchovatých lžiček kokosového mléka light (kupovala jsem v @delmart_cz)
Sůl
Pepř 

POSTUP:

Nejprve jsem si na máslíčku v hrnci osmahla cibulku, k ní po chvíli přidala na kostky nakrájenou dýni spolu s prolisovaným česnekem, zalila trochou vody a nechala dýni 5 minutek změknout. Vedle jsem v hrnci ohřála vývar a po těch zhruba pěti minutách přelila k dýni. Přikryla jsem hrnec pokličkou a nechala 30 minut vařit. Poté jsem tyčovým mixérem směs rozmixovala do hladka, přidala kokosové mléko, sůl, pepř dle chuti a bylo hotovo ❤ 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

105 kcal
Bílkoviny 3 g
Sacharidy 11 g z toho cukry 1 g
Tuky 6 g z toho nasycené mastné kyseliny 5 g
Vláknina 2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat