středa 21. listopadu 2018

Fit Lava Cake

Dneska mám pro Vás připravenou tuhle parádu ve fit verzi, a tohle teda doporučuji vyzkoušet každému, protože takový ráno jsem dlouho neměla! 😍 Když jsem u šikulky @lenkamajtanova
zahlédla její úžasný klasický lava cake, věděla jsem, že ho prostě za každou cenu musím vyzkoušet a překopat tak, aby se tomu dalo říkat fit 😂 Abych Vám nelhala, jeden takový pokus už mám za sebou, akorát jsem dortík bedlivě nesledovala a vznikla z toho propečená buchta 😄 Takže poučení zní, hlídat! 👍 Vršek zdobí moje oblíbená hořká čokoláda, která se dá v Česku zchrastit na e-shopu @promlsounya co si budem, narvala jsem ji i dovnitř 🙊 A kromě toho jsem využila i 70% hořké čokoládové čočky od firmy @nuttamix 😊 

RECEPT na 1 větší buchtičku:

50 g špaldové mouky hladké
40 g čokoládového proteinu 
5 g kakaa
20 g hořké čokolády
1 vejce
Čekankový sirup (ale nemusí být)
90 g mléka
Kokosový olej na vytření formičky 

POSTUP:

Nejprve si předehřejeme troubu na 180°, v míse smícháme špaldovou mouku spolu s proteinem a kakaem, přidáme vejce a případně čekankový sirup. Na plotně si rozehřejeme hořkou čokoládu, kterou poté vlijeme do směsi a na závěr naředíme mlékem. Formičku důkladně vymažeme kokosovým olejem a nalijeme směs. Pekla jsem na 180° přesně 10 minut, ale pokud pečete v menších formičkách, bude vám stačit i osm. Určitě troubu hlídejte a až uvidíte, že se utvořila krustička na vrchu, vyndejte formičku a zatřepte s ní ze strany na stranu. Pokud se bude vršek hodně klepat, ještě na chvilinku vraťte dopéct. Buchtičku jsem vyndala pomocí nožíku, opatrně jsem ji odloupla od okrajů a trochu nadzvedla a poté vyklopila na talíř. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celou buchtu:

586 kcal
Bílkoviny 48 g
Sacharidy 50 g z toho cukry 12 g
Tuky 18 g z toho nasycené mastné kyseliny 9 g
Vláknina 15 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat