středa 21. listopadu 2018

Ovocná placka bez mouky

Poslední dobou mám dny, kdy mám pro veškeré činnosti přesně vyměřený čas tak, aby to v součtu dávalo 24 hodin 🙈 Pochopitelně tam někam musím vtěsnat i jídlo, a pro tyto účely sahám po receptech jako je tento, a to proto, že nejnáročnější část postupu je zapnout troubu 😄 Není to žádná hochküche, ale hned jsem měla sváču na dva dny připravenou 😅 Navíc je recept bez mouky, což bych chuťově ani nepoznala 🙊 Nejspíš proto, že je to i má premiéra s psylliem, které mouku bez problémů zastoupilo a ještě tomu dodalo přidanou hodnotu v podobě vlákniny 👌 Ale abych jen nechválila, tak první dojmy z použití psyllia, kdy jsem ze směsi najednou měla sliz, mě teda trochu vyděsily 😂
A jaký je Váš oblíbený rychlorecept, když nestíháte? 😊

RECEPT:

1 lžíce psyllia (z @hareralife )
1 odměrka vanilkového proteinu 
2 vejce
1 lžička xylitolu
2 lžičky arašídového másla v prášku (nebo klasického)
1 špetka soli 
2 g kypřícího prášku 
70 g mléka 
Lyofilizované ovoce (nebo klidně mražené) - značka Mixit z @hareralife 


POSTUP: 

Předehřejeme si troubu na 180°, v míse smícháme psyllium, protein, xylitol, aramáslo, sůl, kypřící prášek, ovoce, přidáme vejce a pořádně promícháme. Na závěr jsem doředidla mlékem do tak akorát husté konzistence. Těsto jsem vykydla na plech na pečící papír a pekla zhruba 20 minut.

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

409 kcal
Bílkoviny 44 g
Sacharidy 20 g z toho cukry 13 g
Tuky 17 g z toho nasycené mastné kyseliny 6 g
Vláknina 14 g

Žádné komentáře:

Okomentovat