středa 7. listopadu 2018

Fit Snickers


Už dlouho jsem na různých stránkách pokukovala po proteinových snickerskách, ale nechtělo se mi je objednávat už jen pro to, že to složení nebylo nic extra 🙈 Tak jsem se hecla a udělala si své rádoby snickers, které ale můžu jíst téměř bez výčitek a k tomu mi ještě moc chutnají ❤ 
Už jste si někdy objednali proteinovou Snickers? 🤔

RECEPT na 6 ks:

Těsto:

2 lžíce arašídového másla (používám od @nuttamix)
2 lžíce kokosového mléka 
1 lžíce ricotty
5 odměrek proteinu (použila jsem příchuť karamel káva od @nuttamix)

Vršek:

Trošku hustého medu
Oříšky (já dala pekanové)
Hořká čokoláda 

POSTUP:

Nejprve si připravíme těsto, na které smícháme všechny ingredience a dáme ho do lednice trochu ztuhnout. Poté ho rozdělíme na 6 částí, z každé vytvarujeme rukou tyčinku, potřeme slabounkou vrstvou medu, navrch naskládáme nasekané oříšky a dáme znovu do lednice. Mezitím si ve vodní lázni rozpustíme hořkou čokoládu. Pak už tyčinky jen polijeme čokoládou a dáme opět ztuhnout.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

290 kcal
Bílkoviny 25 g
Sacharidy 9 g z toho cukry 7 g
Tuky 17 g z toho nasycené mastné kyseliny 7 g
Vláknina 3 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat