středa 21. listopadu 2018

Kuskus s hovězím a žampiony

Co dodat, obyčejná fotka obyčejného jídla. Osobně si myslím, že v takovéhle jednoduchosti je daleko více krásy ❤ Není to nic načančaného, dlouho zdobeného, takhle já bych to dostala třeba od mamky na talíři a zaprášilo by se po tom tak jako tak 😂 Tohle je prosím moje dnešní večeře, která se skládá jak ze sacharidů, tak i z tuků a bílkovin a takováhle porce mě dokáže zasytit klidně až do druhého dne 😊 A to víte, když dorazíte domů ze školy, nemáte zrovna chuť se vrhnout do dvouhodinového vaření 🙈 Kuskus je zkrátka velmi rychlý, a v tomhle podání se čas strávený u plotny vejde do 20 minutek 👌 No a chuť? Dva dny za sebou mi moje mamka pochválila jídlo, což nebývá zvykem, takže můžu doporučit i dál 😍
A jak připravujete kuskus vy? 😘 

RECEPT na 2 porce:

140 g celozrnného kuskusu (používám od @countrylifebio )
3 sběračky vývaru
1/2 lžičky ghí (mám z @aktincz )
1/2 ks cibule
1 stroužek česneku
300 g hovězího mletého masa
Žampiony
Himalájská sůl (z @hareralife )
Pepř
Koření: Grilovací, @podravka_cz Natur Sypký kořenící přípravek, Tymián (koření samozřejmě zvolte podle své chuti) 

POSTUP:

Na plotýnku dámě vařit vývar, kuskus propláchneme a dáme do misky, zalijeme osoleným vývarem a necháme ho přikrytý vsáknout veškerou tekutinu. Mezitím si na pánev dáme ghíčko, na kterém osmahneme dozlatova nakrájenou cibulku s česnekem, přidáme hovězí mleté, osolíme, opepříme, okořeníme a pořádně mícháme, dokud není maso hotové. Poté přidáme hotový kuskus a promícháme, dochutíme podle sebe. Poté jsem kuskus servírovala a na tom, co zbylo na pánvi jsem orestovala žampiony, které jsem ještě osolila a opepřila a hodila je navrch díla. Nakonec jsem dozdobila jarní cibulkou. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci: 

647 kcal
Bílkoviny 40 g
Sacharidy 49 g z toho cukry 3 g
Tuky 30 g z toho nasycené mastné kyseliny 11 g
Vláknina 6 g

Žádné komentáře:

Okomentovat