středa 7. listopadu 2018

Low Carb mandlové vafle

Dnes jsem si pro Vás přichystala jeden recept i pro kategorii low carb, který mě osobně opravdu moc zachutnal a taková snídaně mi hned zlepšila celý den 😍 Já tedy Low Carb nejedu, ale to neznamená, že si nějaký recept nemůžu udělat 👍 Jinak ale rozhodně doporučuji s něčím k tomu, já třeba zvolila pudink Double Chocolate od Barebells, ale upřímně, mě si nezískal, podle mě chutná dost chemicky, zlatý @ehrmann 😍
Zajímá mě, zda tady mám někoho, kdo jede Low Carb? 🤔


RECEPT na 7 menších vafliček:

2 vejce
70 g ricotty
15 g ghí
60 g mandlová mouka (používám 100% mandle od @nuttamix )
Xylitol (nebo jiné sladidlo)

POSTUP:

Všechny ingredience si smícháme v míse,  vaflovač potřeme trochou kokosového oleje a opečeme vafličky (mě to trvá 4 minutky). Při vyndavání buďte opatrní a nepotrhají se 😊 Pokud máte formu do trouby, klidně to dejte do ní nebo můžete udělat lívanečky 😉 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

106 kcal
Bílkoviny 5 g
Sacharidy 2 g z toho cukry 0,5 g
Tuky 9 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 0 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat