středa 7. listopadu 2018

Zelné placičky

Pro dnešní večer jsem si pro Vás připravila recept svojí mamky, která už pár týdnů zpátky začala pravidelně dělat tyhle úžasné placky, které chutnají celé naší rodině 💪 A tak jsem ji poprosila, aby mě je naučila 😊 Je to skvělá sváča, případně večeře, která zasytí a zachutná ❤ Jelikož má ale rodinka chutě trochu jinde než já, dala jsem tam i trochu libového hodického špeku a mouku, protože jinak bych se jim asi nezavděčila 😄 Ale vám nic nebrání mouky trochu ubrat a špek vynechat 😉 Ale pro jistotu vám sem dám recept tak, jak je 😄

RECEPT na 8 placek:

750 g kysaného zelí
100 g špaldové celozrnné mouky
2 ks vejce
30 g parmazánu
2 plátky hodického libového špeku nebo anglické slaniny (dobrovolně 😈😈😈)
Sůl 
Petrželka

POSTUP:

Kysané zelí důkladně propláchneme vodou, aby nebylo příliš kyselé a dáme do mísy, kam přidáme špaldovou mouku, nastrouháme parmazán, přidáme na malé kostičky nakrájený špek, dvě vejce, osolíme podle chuti a na závěr přidáme petrželku. Na plech dáme pečící papír, na něj dáme po dvou lžících směsi na jednu placku a rukama je vytvarujeme do koleček. Pekla jsem je na horkovzduch na 160° asi 45 - 50 minut hezky dozlatova.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

116 kcal
Bílkoviny 7 g
Sacharidy 9 g z toho cukry 1 g
Tuky 5 g z toho nasycené mastné kyseliny 1,1 g
Vláknina 3,1 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat