středa 21. listopadu 2018

Overnight oats

Víte, co nejlepšího můžete udělat, když Vás čeká náročný den? Připravit si snídani večer ✌ Není nic lepšího, než se probudit, sejít do jídelny, hodit hotovou snídani na talíř a rovnou jíst 👌 Tady máte právě jednu z nich! ❤ Na fotce můžete vidět ovesnou fermentovanou kaši, která je právě díky tomuto procesu lépe stravitelná a zároveň ty nejcennější živiny z ovesných vloček zůstávají zachovány 😊 Navíc kaše přes noc krásně zesládne, takže je ráno ještě daleko lepší 😍 Na ozdobu jsem použila lyofilizované ovoce od mixitu (mám z @hareralife ) a jsem mile překvapena, že ovoce není rozdrcené na prach, jako jsem zvyklá u spousty jiných značek! Můžete sami vidět 😊
Už jste si zkoušeli udělat ovesnou kaši, kterou jste nechali odležet přes noc? 😘 


RECEPT na 1 větší porci:

50 g ovesných vloček
10 g chia semínek
1 lžička čekankového sirupu (případně jiného sladidla)
1 lžička oříškového másla
40 g ricotty
1 špetka soli
10 g snídaňové směsi (nemusí být, já ji mám z @hareralife )
Voda 

POSTUP: 

Nejprve si v misce smícháme vločky s chia semínky, případně se snídaňovou směsí, přidáme čekankový sirup, ricottu a oříškové máslo, přihodíme trošku soli a zalijeme vodou tak, aby celá směs byla ponořená. Na noc necháme fermentovat nejlépe při pokojové teplotě. Ráno jsem jen hodila na talíř a přidala pořádnou dávku lyofilizovaného ovoce.

 NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

390 kcal
Bílkoviny 15 g
Sacharidy 47 g z toho cukry 4 g
Tuky 15 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 11 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!😊

Žádné komentáře:

Okomentovat