středa 21. listopadu 2018

Sladká nadýchaná omeleta

Tuhle snídani jste už mohli vidět u mě na stories, kde jsem vám říkala, jak byla omeletka krásně nadýchaná, ale kromě toho byla i chuťově vynikající a to dokonce i samotná 👍 No ale s tím ovocem? Fakt to nemělo chybu! Ale co mě fakt baví je ta barva krému, kterou jsem teda ani náhodou nečekala takhle levandulovou 😂 Vzala jsem totiž mražené ovoce, to jsem hodila na plotnu, malinko podlila vodou a čekankovým sirupem a šťávu z ovoce jsem přelila k ricottě slazené proteinem a když jsem krém promíchala, nestačila jsem se divit 😄 Takže kdybyste chtěli dosáhnout takovéhle barvičky, je to tip pro vás (mražené lesní plody kupuji v Bille). Zkoušeli jste někdy sladkou omeletku? 

RECEPT:

2 vejce
1/2 odměrky vanilkového proteinu
2 lžičky xylitolu (nebo jiného sladidla)
Vanilkový extrakt nebo flavdrops
Špetka soli
Ghí na potření pánve (nebo kokosový olej) 


POSTUP:

Nejprve si oddělíme bílky od žloutků, bílky vyšleháme na sníh a postupně vešleháme xylitol, protein, na závěr i žloutky, extrakt a sůl. Pánev pořádně potřeme ghíčkem, přelijeme na ni omeletku a děláme ji hodně zvolna na nižší stupeň, nejlépe přikryjeme pánev pokličkou, aby omeletka nespadla. Jak už jsem říkala výše, mražené lesní ovoce jsem pouze hodila do kastrolu na plotnu, přilila trochu čekankového sirupu a malinko podlila vodou, no a na krém jsem smíchala právě šťavu z ovoce do ricotty slazené trochou proteinu. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celou omeletku bez ozdob:

275 kcal
Bílkoviny 24 g
Sacharidy 7 g z toho cukry 2 g
Tuky 15 g z toho nasycené mastné kyseliny 6 g
Vláknina 1 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat