středa 21. listopadu 2018

Špaldová kynutá pizza

Pizzu už jsem neměla ani nepamatuji, a teď po těch testech mi bodla úplně nejvíc! Dělala jsem svou oblíbenou špaldovou kynutou s malinkou obměnou a můžu za ní dát ruku do ohně, protože mi snad chutnala i víc, než klasická 😍 Zdobím ji obvykle dost podobně, protože mým favoritem je jednoznačně šunková, takže jsem na ni naskládala jen protlak, šunku, nízkotučný sýr, navrch jsem přidala i pár žampionů, osolila Himalájskou solí od @hareralife a posypala Provensálským kořením. Tohle vše stačí k mé úplné spokojenosti 😂
A jaká je ta Vaše oblíbená pizza? 

RECEPT:

150 g špaldové mouky hladké
1 lžíce olivového oleje
Sušené droždí
Voda
Sůl 

POSTUP:

V míse smícháme špaldovou mouku se sušeným droždím, přidáme olivový olej, sůl a na závěr ředíme vodou tak, aby vzniklo nelepivé těsto. To pak přikryjeme utěrkou a necháme na teplém místě cca hodku vykynout. Poté těsto rozválíme na pomoučněném válu do tvaru kolečka, přemístíme na pečící papír, naskládáme navrch co hrdlo ráčí a prdneme do trouby na 180°. Pekla se mi asi 25 minutek. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 kousek včetně ozdoby:

116 kcal
Bílkoviny 7 g
Sacharidy 15 g z toho cukry 0,13 g
Tuky 3 g z toho nasycené mastné kyseliny 0 g
Vláknina 1,2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat