středa 16. ledna 2019

Low Carb ricottové bagetky

Konečně jsem se po té době, co mám tuhle nádhernou formu na bagetky od značky @giftlab.cz , rozhodla ji vytáhnout a pořádně otestovat! Už strašně dlouho nosím nápad na low carb bagetky v hlavě, ke kterému mě přivedla hlavně @fit_monca, která tenhle styl stravování vyznává a já se nechala zlákat 🙊 A to hlavně z toho důvodu, že bagetky neobsahují skoro žádnou mouku, nebo ve své podstatě opravdu žádnou (mandlová mouka = mandle), a výsledek mě doopravdy překvapil! Bagetky chutnají dost podobně, jako například večerní pečivo, jestli znáte 😊 Na rovinu, rohlík je zkrátka rohlík, ale i tuhle bagetku zvládnu slupnout jako malinu 😄 A forma se jednoznačně osvědčila, tvar bagetek mluví za vše, fakt jsem moc spoko ❤ 

RECEPT na 3 bagetky:

45 g mandlové mouky (nebo rozmixovaných mandlí)
110 g ricotty
140 g polotučného tvarohu
2 vejce
3 lžíce psyllia (mám od @hareralife )
2 lžíce chia semínek
1 lžíce máku
2 g kypřícího prášku
Himalájská sůl (opět @hareralife ) 

POSTUP:

V míse smícháme mandlovou mouku spolu s chia semínky a mákem, přidáme prášek do pečiva a osolíme. Poté přiklepneme 2 vejce, přidáme tvaroh s ricottou a na závěr vmícháme psyllium. Pořádně vše promícháme a necháme chvilinku těsto odpočinout. Poté vtěsnáme těsto do formiček a necháme péct zhruba 45 minut na 180°. Po vyndání necháme úplně vychladnout a až pak rozkrojíme. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

276 kcal
Bílkoviny 18 g
Sacharidy 7 g z toho cukry 3,6 g
Tuky 18 g z toho nasycené mastné kyseliny 4 g
Vláknina 8 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat