středa 16. ledna 2019

Mražená jogurtová pochoutka

Z nějakého důvodu jsem dostala hroznou chuť na zmrzlinu, a vzhledem k tomu, že u nás doma v mrazáku obvykle nebývá, kor v prosinci, říkala jsem si, že si zkusím poradit sama 😊 Vzpomněla jsem si na jednu dobrůtku, kterou jsem viděla na pinterestu, a musela vyzkoušet, protože příprava je úplně primitivní a hrozně rychlá 👌 Rozhodně doporučuji všem milovníkům ovoce, jogurtu a zmrzliny, protože je to fakt mňamina! Já si placky udělala více do kysela, protože jsem zvolila lesní ovoce, ale kdo radši sladší, může si tam dát třeba jahody, banán, čokošku, cokoli 😍
Co vy, znáte tuhle dobrůtku? 😊 

RECEPT:

400 g řeckého jogurtu (ideálně)
3 lžičky javorového sirupu
1 lžička vanilla Zero Drops (nebo vanilkový extrakt)
Pár kapek citronové šťávy
1 špetka soli
Mražené ovoce, oříšky, granola, čokoláda, cokoli, co je vám po chuti 

POSTUP:

V misce smícháme jogurt spolu s javorovým sirupem, vanilkovým extraktem, citronovou šťávou a solí. Přeneseme na plech na pečící papír (nebo jinou hranatou formu) a rozprostřeme směs po celé ploše. Navrch naházíme ovoce, oříšky, cokoli dle libosti a dáme do mrazáku na 2 hodinky (minimálně). Poté jen rozkrájíme. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

30 kcal
Bílkoviny 4 g
Sacharidy 3 g z toho cukry 2,5 g
Tuky 0,12 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,08 g
Vláknina 0 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat