středa 16. ledna 2019

Rychlá banánová buchta

Dnes jsem dostala za úkol spotřebovat banán, protože jeho slupka už měla barvu tak akorát na hraně. No a já se rozhodla pro tuhle buchtičku, protože se mi nechtělo do žádných složitostí, jen jsem potřebovala pořádnou svačinu 👌 A protože jsem už dlooouho banán neměla a navíc už jsem vším možným cukrovím fakt přetláskaná, tak jsem si na téhle buchtě opravdu pochutnala 😍 Až tak, že jsem si kousek nechala i na snídani 😂
A co vy, už Vám to cukroví taky leze krkem? 🙊
 

RECEPT na 1 menší buchtu:

30 g kokosové mouky ( mám od @nuttamix)
1 banán (půlka do těsta, půlka na náplň)
1 vejce
1 lžička arašídového másla (já použila s bílou italskou čokoládou, mam z e-shopu @nuttamix )
3 kapičky vanilkového extraktu nebo vanilla zero drops
40 g vanilkového proteinu (od @nuttamix)
80 g mléka
Trochu kypřícího prášku
1 špetka soli 
Poleva:
Ricotta + protein + arašídové máslo s bílou italskou čokoládou + malinko mléka 

POSTUP:

Banán rozmačkáme vidličkou, přidáme vejce, arašídové máslo, vanilkový extrakt, kokosovou mouku, protein, kypřící prášek a sůl a nakonec doředíme mlékem. Pořádně promícháme a přelijeme do máslem vymazané a moukou vysypané formičky, kterou šoupnem do trouby na 180° a zhruba 20 minutek. Po upečení vyndáme, odřízneme vršek (pokud vypukne), naskládáme nakrájený banán po celé ploše a polijeme připraveným krémem. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na celou buchtu:

582 kcal
Bílkoviny 51 g
Sacharidy 37 g z toho cukry 30 g
Tuky 21 g z toho nasycené mastné kyseliny 9 g
Vláknina 15 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat