středa 16. ledna 2019

Nekynutá křupavá pizza

Hlásím se Vám po menší odmlce, kterou jsem měla kvůli nemocnému pejskovi, díky čemu jsem neměla náladu ani chuť vytvářet cokoli kreativního a byla jsem ráda, že jsem se zvládla učit 😏 Teď k něčemu veselejšímu, dneska k obědu to chtělo rychlovku, a tak jsem si udělala osobní nekynutou pizzu, kterou jsem zpucla celou a neni mi to vůbec líto 😄 Tak teď, jak na ni 👉

RECEPT:

100 g špaldové mouky hladké
1 špetka kypřícího prášku 
Sůl
1 lžíce olivového oleje
Voda
Vršek podle svých chutí, já dala: domácí rajčatový protlak, šunku, sýr, provensálské byliny 

POSTUP:

Všechny ingredience smícháme, naředíme vodou a vypracujeme nelepivé těsto. Na pomoučněném vále ho rozválíme do tvaru kruhu do tenka, přeneseme na plech, naskládáme co máme rádi a pečeme na 180° zhruba 15 minut.

NUTRIČNÍ HODNOTY na celou pizzu:

761 kcal
Bílkoviny 43 g
Sacharidy 80 g z toho cukry 0.6 g
Tuky 28 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 6,24 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat