středa 16. ledna 2019

Perníčková ovesná kaše

A jsme zase u Vánoc 😄 Tentokrát tu mám tip na skvělou snídani, která vám naladí tu správnou vánoční atmosféru🎄 Asi není překvapením, že já perníčky naprosto zbožňuju a cokoli s příchutí perníku zkrátka musím mít! A pro tyhle případy je nezbytné doma mít perníkové koření, které pak můžete nasypat do všeho 😄 Vršek kaše zdobí kromě pana perníčka úžasná vánoční čokoláda se skořicovou příchutí a narovinu? Já snad lepší nejedla, tohle je fakt láska! A taky už je skoro celá pryč. Seženete ji na e-shopu @promlsouny , kde těch Vánočních čokolád mají více, třeba i nugátovou na fotce ❤ Jinak chci poděkovat šikulce @nikola.vincencova, u které jsem se inspirovala jejím nápadem 🌼

RECEPT na 2 porce nebo obří 1 porci:

80 g ovesných vloček 
15 g práškového arašídového másla (nebo klasického)
40 g ricotty
30 g čokoládového proteinu 
1 lžička kakaa
Perníkové koření podle chuti (já navrch přisypala ještě trochu skořice 🙊)
Voda
Případně sladidlo pro doslazení (já dala čekankový sirup)

POSTUP:

Do hrnce dáme vodu, přisypeme ovesné vločky spolu s práškovým arašídovým máslem, proteinem, kakaem a kořením, případně sladidlo, promícháme a přidáme ricottu. Metličkou mícháme do zhoustnutí.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

290 kcal
Bílkoviny 22 g
Sacharidy 35 g z toho cukry 3 g
Tuky 6,5 g z toho nasycené mastné kyseliny 2 g
Vláknina 9,3 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat