středa 16. ledna 2019

Vanilkové rohlíčky

Tak jsem se rozhodla, že se pokusím i o receptík na vanilkové rohlíčky, jelikož je to zkrátka klasika a chtěla jsem vyzkoušet taky něco jiného 😊 Upřímně říkám, že klasické rohlíčky jsou o něco měkčí, ale tyhle rozhodně nejsou žádný kámen 😄 Jinak jsem zvolila celozrnnou špaldovou, ale pro příště bych sáhla spíš po té hladké 😉
Máte rádi vanilkové rohlíčky? 😘

RECEPT cca 30 a více kusů:

200 g špaldové mouky (lepší hladká)
70 g mandlová mouka (nebo mleté oříšky)
2 vejce
50 g kokosového cukru
30 g změklého másla 
Pár kapek vanilkového extraktu

POSTUP:

Nejprve si v míse smícháme špaldovou mouku s mandlovou, přidáme kokosový cukr, změklé máslo, vejce a na závěr vanilkový extrakt, pořádně promícháme a prohněteme, můžeme si pomoci pomoučením rukou. Prohnětané těsto dáme odležet do lednice alespoň na hoďku, ideálně na dýl. Poté na pomoučněném válu rolujeme hady a vytvarujeme do rohlíčků (nebo si pomůžeme formičkami). Pekla jsem na 170° cca 15 minutek. Já je obalila v moučkovém cukru, protože by to u nás jinak nikdo nejedl 😄 Ale můžete zkusit obalit například v ovesném sušeném mléce. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

46 kcal 
Bílkoviny 1,3 g
Sacharidy 5,7 g z toho cukry 1,4 g
Tuky 2 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,6 g
Vláknina 0,3 g

Žádné komentáře:

Okomentovat