středa 16. ledna 2019

Vánoční granola

Dneska jsem si pro Vás přichystala jeden takový odlehčený recept na granolu s příchutí Vánoc, která se hodí třeba do jogurtu ke snídani či sváče 😍 Já teď jogurt s granolou svačím fakt často, protože si oboje můžu krásně hodit do krabičky a vzít do školy 😊 A co víc, můžete z ní udělat i vánoční dárek! 👌 Na co objednávat drahé směsi bůhví odkud, když ten nejkrásnější dárek můžete udělat vy a dát do toho kousek sebe 😉 Stačí pak přesypat do ozdobné skleničky, přidat stuhu, klidně i cedulku a dárek od srdce je na světě ❤ 

RECEPT od oka (množství volte podle chuti):

Ovesné vločky 
Strouhaný kokos
Chia semínka
Vlašské ořechy (klidně více druhů)
Lyofilizované ovoce (já mám z @hareralife )
Práškové arašídové máslo 
Badyán
Hřebíček 
Skořice 
Kokosový olej
Med 

POSTUP:

V míse smícháme vločky, kokos, chia semínka, práškové arašídové máslo, k nim přisypeme na větší kousky nasekané ořechy, trošku nastrouhaného badyánu a hřebíčku, trochu mleté skořice a nakonec přidáme rozpuštěný kokosový olej a med a to v takovém množství, aby směs byla obalená, ale nebylo z ní zase těsto 😂 Poté naskládáme na plech na pečící papír a směs rozprostřeme po celé ploše. Pečeme v troubě nejprve na 140° cca 15 minut, pak jsem ztlumila na 100° a dopekla ještě 20 minut. V průběhu směs na plechu promícháváme.

Žádné komentáře:

Okomentovat