středa 16. ledna 2019

Vánoční lívance

V první řadě se chci optat, jestli slavíte Mikuláše a jak? Dostáváte doma nadílku? Nebo jste to vy, kdo obdarovává dětičky? 😊 Vím, že Mikuláš chodil včera, ale dnes se slaví, takže ještě jednou přeji krásného Mikuláše ❤ Včera jsem si udělala tematickou snídani, a protože jsem neměla zrovna dobré ráno a potřebovala jsem se naladit zpět do Vánoční pohody, udělala jsem si tyhle rychlé lívance, které byly mimo jiné v kombinaci s jablíčkem fakt eňo ňuňo 😄👌 


RECEPT: 

80 g špaldové mouky hladké
5 g kakaa
1 odměrka čokoládového proteinu
1 lžička práškového arašídového másla (nebo klasického)
5 g kokosového cukru (nebo jiného sladidla)
1 lžička skořice 
1 g kypřícího prášku do perníku
1 vejce
120 g mléka
Jablíčka
Kokosový olej na smažení

POSTUP:

Smícháme v míse mouku s kakaem, přidáme protein, práškové aramáslo, kokosový cukr, skořicí, kypřící prášek a promícháme, ke směsi přiklepneme vejce a naředíme mlékem. Lívanečník jsem vždy potřela kokosovým olejem, dala na něj plátek jablka a zalila těstem.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 lívanec včetně jablka:

67 kcal
Bílkoviny 5 g
Sacharidy 9 g z toho cukry 3 g
Tuky 1,15 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,4 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat