středa 16. ledna 2019

Zapečená vaječná roláda

Jsem si vědoma toho, že fotka stojí celkem za prd, ale na druhou stranu zachycuje skvělý tip na svačinu, která mu tak zachutnala, že jsem se rozhodla ji vyfotit i pro vás 😍 Mám tu nějaké milovníky převážně slaného? Zatím vím hlavně o sladkomilech 😂 Inspirovala jsem se na stránkách @buzzfeestasty , kde mají občas skvělé tipy, které jsou občas i zdravější 😊 Na roládu budete navíc potřebovat minimum ingrediencí 😉

RECEPT:

4 vejce
50 ml mléka 
Himálajská sůl @hareralife
Pepř 
Medvědí česnek (klidně nahraďte svým oblíbeným kořením 😉)
Vysokoprocentní šunka 
Nízkotučný sýr (já použila 20% Borynu)

POSTUP:

Vajíčka rozklepneme do mísy a metličkou pořádně promícháme, přidáme mléko, sůl, pepř a koření a nalijeme na plech s pečícím papírem (pokud máte nepřilnavý povrch, nemusí být). Pečeme na 180° zhruba 20 minut. Po vyndání budou vajíčka nafouklá, ale po zchladnutí opadnou. Poté na vejce naskládáme sýr, šunku a co máme rádi, zarolujeme do rolády, zabalíme ji celou do pečícího papíru a dopečeme cca 10 minut. 


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

50 kcal
Bílkoviny 6 g
Sacharidy 0,6 g z toho cukry 0,3 g
Tuky 3 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,8 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat