středa 16. ledna 2019

Vánoční sněhové pusinky

Dnešní den jsem strávila v učení a na Mikulášský pro děti, takže jsem nebyla schopná stoupnout si ještě k troubě a upéct nějaké pořádné vánoční cukroví, každopádně jsem na jedné zahraniční stránce viděla obrázek sněhových pusinek ve tvaru stromečku a neskutečně mě to zaujalo, že jsem se rozhodla je udělat v podobném duchu 😂 A co se týče polevy, nebudu Vám věšet buliky na nos, poleva není mnou dělaná 😊 A jestli můžu doporučit, běžte se zasmát nutričním hodnotám na 1 kousek 😂 Z fotky můžete krásně vidět, že neoplývám žádným výtvarným talentem, ale dělala jsem všechno proto, aby se z toho ten stromek dal vyčíst 🙈 Tak co myslíte, poznali byste? 😛 

RECEPT:

2 bílky
3 lžičky xylitolu (můžete dát i víc, aby byly více "křupavé") 5 kapiček vanilla zero drops od @bodylab nebo vanilkový extrakt 

POSTUP:

Bílky jsem si dala do hrnce, kde jsem je šlehala, postupně jsem do nich zašlehala xylitol a když už se tvořil sníh, dala jsem hrnec nad jiný, který byl na plotně s vvroucí vodou a došlehala jsem sníh nad parou. Poté, co vznikl hodně hustý sníh, jsem ho přendala do cukrářské zdobičky s nástavcem ve tvaru proužku a udělala jsem pusinky ve tvaru stromečku. Nechala jsem je péct nejprve zhruba 15 minut na 120° a pak jsem je sušila střídavě okolo 50-70° cca 20 minut. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

7 kcal
Bílkoviny 0,44 g
Sacharidy 0,59 g z toho cukry 0,02 g
Tuky 0,01 g
Vláknina 0 g

Žádné komentáře:

Okomentovat