středa 16. ledna 2019

Vločkové muffiny


Pokud byste se mě zeptali, jaké recepty především vyhledávám, pak jsou to přesně ty, kdy vezmete všechny ingredience, zamícháte je v jedné míse a naházíte do formiček. Je to jednoduché, rychlé, navíc ušpiním minimum nádobí a ještě si pochutnám 😍 A k těmhle receptům patří právě i tento, který se skládá z pár relativně běžných ingrediencí a mě konkrétně poslouží jako skvělá svačina 👌 Navíc jsem musela ozkoušet tyhle krásné nové košíčky, které jsem dostala k Vánocům od mojí @janca_bur 😘
Co vy? Máte rádi taky recepty jednoduché na přípravu nebo milujete čas strávený u plotny a jen tak se od ní nehnete? ❤ 

RECEPT na 6 ks:

100 g ovesných vloček
1 vejce
110 g bílého jogurtu
60 g ricotty
40 g proteinu (já použila vanilkový od @nuttamix )
1 lžička oříškového másla (já použila kešu krém s bílou italskou čokoládou od @nuttamix )
20 g javorového sirupu (nebo klidně jiného sladidla)
1 lžička kypřícího prášku do pečiva
Lyofilizované ovoce (mám od Mixit z @hareralife )
Nasekané mandle nebo jiné ořechy 

POSTUP: 

Nejprve si oříšky nasekáme nadrobno, smícháme je s ovesnými vločkami (nemusíte mixovat), s proteinem, kypřícím práškem a lyoovocem, poté přidáme jogurt s ricottou, sladidlo, vejce a oříškové máslo, pořádně spolu promícháme a přendáme do muffinových formiček. Pečeme na 180° necelou půlhodinku, zkrátka hezky dozlatova. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks: 

235 kcal
Bílkoviny 12 g
Sacharidy 29 g z toho cukry 15 g
Tuky 8 g z toho nasycené mastné kyseliny 2 g
Vláknina 2 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat