středa 16. ledna 2019

Zapečená plněná paprika

Kdo taky miluje zapečené papriky? 🙌 Já teda jo, ale upřímně spíš ty, které jsou plné sýra než s mletým masem 😊 Já, jelikož jsem měla velký oběd plný sacharidů, jsem si k večeři potřebovala trochu odlehčit, a tak mě napadlo vzít papriky, do nich připravit směs z pár ingrediencí a prdnout je jednoduše do trouby 🙊 Výsledek byl moc fajn, na takovéhle kombinace opravdu nedám dopustit a vůbec nemám problém sníst papriku samotnou bez nějaké přílohy 😊

RECEPT na 2 papriky: 

2 větší papriky 
1 balení mozzarelly light nebo klasické
1/2 balení tofu (já použila chilli, mají ho v @lidlcz )
1 menší hrst rajčátek
2 menší nebo 1 střední cibule
2 stroužky česneku
1 vejce
Pár kapek oliváče
1 lžička lahůdkového droždí (mám myslím z @aktincz )
Himalájská sůl (z @hareralife )
Pepř 
Medvědí česnek

POSTUP:

Joo tak tohle bude rychlé 😄 Papriky omyjeme, ukrojíme rovně vrchní část, vnitřek vydlabeme a zbavíme zrníček. Poté vnitřek potřeme kapkou olivového oleje. Na směs stačí jen nakrájet mozzarellu na menší kostičky, stejně tak cibuli, tofu a rajčátka, česnek prolisujeme a smícháme směs v misce. Přidáme k ní vejce, lahůdkové droždí, sůl, pepř a medvědí česnek. Celou směsí naplníme obě papriky a přikryjeme vrchní odříznutou částí. Papriky dáme na pečící papír na plech, potřeme každou maličkato oliváčem ještě zvenku a dáme péct na 170° tak dlouho, jak to kdo rád. Já nemusím úplně změklou papriku, takže jsem pekla asi 40 - 45 minutek, ale můžete ji nechat klíííďo déle 😉 Moje mamka by ji nejradši pekla třeba tejden 😂

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

343 kcal
Bílkoviny 33 g
Sacharidy 15 g z toho cukry 8 g
Tuky 16 g z toho nasycené mastné kyseliny 6 g
Vláknina 5 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat