středa 17. dubna 2019

Dortík ke kávičce

Po dlouhé době jsem zavítala na návštevu k mojí @janca_bur a rozhodně jsem nemohla jet s prázdnou, tak jsem si říkala, že bych mohla udělat dortík ze svého nejoblíbenějšího korpusu, který už jsem s vámi sdílela, a vršek udělat trochu jako cheesecake 😊 A myslím, že výsledek je obstojný, na dortíku jsme si pochutnaly a tak vám ráda předám recept 😃 Vršek jsem ozdobila oblíbeným kiwi a na něj jsem ještě rozdrolila novinku u mě doma od Lenny&Larrys, což jsou křupavoučké malé sušenky s příchutí skořice, které jsem si teda víc než zamilovala a mám problém si je trochu šetřit 🙊 Můžete je sehnat na @fitness007cz ❤

RECEPT na formu o průměru 18 cm:

Korpus:

90 g jemně mletých mandlí (nebo mandlová mouka)
35 g kokosové mouky ( mám od @nuttamix )
80 g proteinu (použila jsem nový Snickerdoodle od Pescience z @fitness007cz a je to lahoda!)
2 lžičky xylitolu
60 g řeckého jogurtu
2 vejce
100 g mléka

Náplň:

1/2 balení ricotty
1/2 balení tvarohu
100 g řeckého jogurtu (klidně z těchto tří vyberte jen jedno nebo dvě ve stejném celkovém množství)
80 g proteinu 
1 vejce
@cekankovy_sirup
Pár kapek vanilkového extraktu
2 lžičky xylitolu (volitelně)

POSTUP: 

Smícháme mleté mandle s kokosovou moukou, přidáme protein, jogurt, mléko a promícháme. Poté vyšleháme bílky s xylitolem na sníh, přišleháme žloutky a opatrně přidáme ke směsi. Těsto vylijeme do kokosovým olejem vymazané a moukou vysypané formy a pečeme na 180° cca 25 minut. Mezitím připravíme náplň smícháním ricotty, tvarohu, jogurtu, proteinu, čekankového sirupu, vanilkového extraktu, vajíčka a xylitolu. Vzniklou směs nalijeme na korpus a pečeme spolu dalších 25 - 30 minut. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

234 kcal
Bílkoviny 26 g
Sacharidy 6 g z toho cukry 4 g
Tuky 10 g z toho nasycené mastné kyseliny 1,4 g
Vláknina 6 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat