středa 17. dubna 2019

Fazolový makovec bez mouky

Dneska se musím pochválit 🙊 Povedl se mi naprosto skvělý makovec bez mouky, který je vláčný, rozpadá se na jazyku a má dost v pohodě hodnoty! Rozhodně doporučuji vyzkoušet, je to skvělá sváča, která zasytí a nemusíte si ji vyčítat 😍 Nebo ke kafi? Ideálka! ❤ Navíc mám teď celý týden ve škole co papkat 😂 Máte rádi mák? Mě chvilku trvalo, než jsem mu přišla na chuť 😊 Co se týče fotky, zdobí ji z 90 % @aliexpress 😄 Konkrétně umělé tulipánky, vidlička, plameňákové papírky jsou odtamtud (co já bych si bez něj počala) 🙈 A taky jsem musela využít krásnou plátěnku, kterou jsem dostala v balíčku od mé kolegyňky @fitnessrecepty spolu s jejími kuchařkami, na které se brzy vrhnu 😍
A poslední info dne, na Youtube vyšlo nové videoooo #cojsemzaszbodla !


RECEPT cca 12 porcí:

100 g mletého máku
1 konzerva červených fazolí
4 vejce
1 lžička kokosového oleje
50 g @cekankovy_sirup
1 odměrka vanilkového proteinu (mám od MyProtein z @fitness007cz )
Pár kapek vanilkových flavdrops (opět @fitness007cz )
1 lžička xylitolu
Pár kapek citronové šťávy
1 špetka skořice
1 špetka kypřícího prášku

POSTUP:

Nejprve fazole omyjeme a hodíme je do mixéru, kde je rozmixujeme dohladka. Přidáme k nim všechny žloutky, bílky necháme stranou- Dále kokosový olej a čekankový sirup a spolu vše rozmixujeme. Přendáme směs do mísy, k ní přidáme mák, citronovou šťávu, protein, skořici a flavdrops. Bílky vyšleháme s xylitolem a opatrně přimícháme ke směsi. Pečeme ve vymazané formě na 180° 25 minutek. Pokud chceme dělat pudinkovou vrstvu, připravíme si pudink podle návdu, akorát k němu přimícháme místo cukru protein.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks bez pudinku:

111 kcal
Bílkoviny 7 g
Sacharidy 3 g z toho cukry 1 g
Tuky 6 g z toho nasycené mastné kyseliny 1,4 g
Vláknina 5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat