středa 17. dubna 2019

Mandlové cookies bez mouky

Tenhle recept vznikl celkem náhodou, jelikož jsem si tak matlala ingredience dohromady a když jsem zjistila, že jsem zapomněla přidat mouku, nějak mi trklo, že by se to klidně mohlo upéct i bez ní, a ono fakt jo 🤔 Zpětně mě napadá, že je to opět trochu na styl #lowcarb a ještě k tomu neplánovaně 😄 Každopádně mě velmi mile překvapilo, jak jsou měkounké i třetí den po upečení 👌 Pro fotku jsem zvolila svůj nový talířek od @gastrostore.cz , které tu teď budete vídat opravdu často, jelikož jsem z nich ještě stále v totální euforii, páč se mi tak krásné nádobí do rukou ještě nedostalo ❤ Tenhle je jeden z těch jednodušších, ale krásně spadá do mých fotek "na bílou" 😂 

RECEPT na 6 ks:

♣ 100 g mandlového másla (asi by šlo zaměnit za jiné tekuté oříškové, já používám 100% pražené mandle ➡ @nuttamix )
♣ 2 lžíce xylitolu (nebo jiného sladidla)
♣ 1 vejce
♣ 30-35 g mléka (rostlinné nebo klasické)
♣ 30 g proteinu (já dávám vanilkový MyProtein ➡ @fitness007cz )
♣ Pár kapek vanilkových Zero Drops (nebo vanilkový extrakt ➡ @fitness007cz )
♣ 1 lžička jedlé sody
♣ 1 špetka soli

POSTUP:

Oříškové máslo pořádně rozmícháme s xylitolem a vajíčkem, přidáme protein, vanilkový extrakt, jedlou sodu a sůl a malinko doředíme mlékem. Lžičkou kydáme bobíky na plech na pečící papír a pečeme na horkovzduch na 140° asi 20 minut.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

153 kcal
Bílkoviny 9,3 g
Sacharidy 3 g z toho cukry 1 g
Tuky 10 g z toho nasycené mastné kyseliny 1,3 g
Vláknina 2 g

Žádné komentáře:

Okomentovat