středa 17. dubna 2019

Mrkvový koláč

Mám tu pro Vás po delší odmlce jeden recept, kterým jsem chtěla přivítat hlavně jaro a pomalu se naladit na Velikonoční vlnu, která už se nezadržitelně blíží 🤗 Neříkám, že úplně úspěšně, protože záplava průběžných testů mi nedovolí myslet na věci okolo, ovšem nějakou tu minutku jsem si našla a sváču do školy si připravila 🙊 A dokonce jsem vytáhla loňské velikonoční ubrousky z @pepco_cz , které mi jako jedny z mála nepřišly až tak kýčovité 😊 Co Vám budu povídat, i zdobení odpovídá tomu, kolik jsem na to měla času, ale do příště už se polepším 😇 Na druhou stranu jsem alespoň dost spokojená s makroživinami, konkrétně hlavně s vlákninou 👌 No a na první velikonočně laděný recept jsem nemohla vynechat konečně svou vejcovou hořkou čokošku od Hands off my chocolate, kterou mi zaslala Markétka z e-shopu @promlsouny a je dokonce v příchuti mrkvový koláč, takže nešla nepoužít 😂 A teď už k receptu 👇

RECEPT:

240 g mrkve
1 jablko
100 g kokosové mouky
30 g vanilkového proteinu (používám od My Protein z e-shopu @fitness007cz )
1 lžička skořice
1 špetka prášku do pečiva
30 g @cekankovy_sirup nebo jiné tekuté sladidlo
2 vejce
120 g ricotty (můžete zkusit nahradit tvarohem)
1 lžíce mandlového másla (mám 100% a krásně tekuté od @nuttamix )
150 g mléka

POSTUP:

Mrkev s jablkem nastrouháme nadrobno, přidáme mouku, protein, prdopeč, skořici a zamícháme. Dále kápneme čekankový sirup, přiklepneme vejce, přidáme ricottu, mandlové máslo a znovu promícháme. Na závěr naředíme mlékem (kokosová mouka dost saje, takže přidávejte podle potřeby). Poté přendáme do máslem vymazané a moukou vysypané formy a pečeme na horkovzduch na 150° prvních 15 minut a pak stáhneme na 120° a pečeme ještě minimálně půl hodinky.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

142 kcal
Bílkoviny 10 g
Sacharidy 9 g z toho cukry 7,5 g
Tuky 5,6 g z toho nasycené mastné kyseliny 2,6 g
Vláknina 10 g

Žádné komentáře:

Okomentovat